Merhaba annelerin sultanı. 25+2 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar fısfıs şeklinde b12 kullanıyordum. Kan testinde b12im biraz yetersiz çıktı doktorumda iğne olarak almamı istedi. Haftada 1 olacakmışım. Siz nerde yaptıyorsunuz hastanede yada sağlıkocagında ? Eczane hastane de yaptırsın demiş eşime. Ama daha önce başka bir igne olmak için gittiğimde yapmamışlardı. Siz nerede yaptırıyorsunuz? Bir ağrısı oluyormu?