93,5 ile hamile kaldım. Bende insülin direnci olduğundan gebeliğimin başından beri diyetisyenle çalıştım. Gebelik şekeri çıkmasın diye ama o da çıktı tabi çok şükür insüline gerek kalmadan diyet ile kontrol altına aldık. Şimdi 38+0 dayım ve toplamda 7 kilo verdim. Bebişim de çok şükür sağlıklı 🙏