Busrasariogluuu8 prima kullandım pişik oldu slepy kullandım asla tavsiye etmiyorum sızdırıyor ve ebatları çok küçük,bi gün bezi bitti internetten siparişte vermemiştim BİM’in bezini aldım 5 numara ne pişik ne ne sızdırma hatta bazen unutuyorum akşam değiştirmeyi bütün gece o bezle yatıyor sabah kalktığında sızdırmamış ve pişik olmamış,artık vazgeçilmezimiz bim bezi