Besime77 Merhaba hanımlar çatlaklar için önerebileceğiniz ürünler nelerdir? Kaçıncı haftada kullanmaya başladınız
babysevgi Besime77 ben 12 de başladım lierac biooil karışık sürüyorum bide seda altın çatlak kremi kullanıyorm
Hilal2901 Gebe oldugumu öğrendim direk basladım😂. Lierac kullanıyorum. 2 trimesterin ortasından itirbaren hergün sürmeye basladım 27. Haftadayız çatlak yok simdilik bakalım