Merhaba arkadaşlar
Kendim için sormuyorum.
Eşimin kardeşinin hanımı yani eltim 14 haftalık hamile. 1 hafta önce kanaması olmuş ve doktoru hamileliğin devam edebilmesi için bir iğne vurulması gerektiğini söylemiş. Kendileri Libya da yaşıyor. Bugün türkiyeye geldiler ve yarın bir doktora gidip bu iğneyi olmayı deneyeceklermiş.
Sizler daha önce böyle bir şey duydunuz mu?