AsyA_34 turkuaz_ Yumurta çatlamış demek bi yandan da döllenme olursa hamilelik olur olmazsa da yumurtalık iyi çalışıyor demek
AsyA_34 Elifce6116 Erken yaptım cnm , olsun Sağlık olsun ben rahim filmi felan da çektiricem daha hala umudum var
Tug_34 AsyA_34 ben geçen sene kimyasal yaşadığım ay beta 50 di, yumurtlamadan 12 gün sonra testte aşırı silik çıkmıştı. Regl 2 gün geçmişti bide. Hadi bi umut bekleyelim. Eğer varsa bile şuan stresten etkilenirler stres yapmayalım :)
Elifce6116 AsyA_34 insallah öyledir ama erken testler cok hassas değer cok düsük olsa bile cıkardı diye düsünüyorum :(
AsyA_34 Elifce6116 Bende öyle düşünüyorum hatta diyorum ki acaba yumurtam çatlamış ya değere göre ,tüplerim felan mı kapalı ulaşmıyor