Banu1 Herkese merhaba, haftada çalışabilir raporu aldım işyerime verdim. Önümüzdeki hafta 37. haftam doluyor ve izne ayrılıyorum. Bunun için tekrar rapor almam gerekiyor mu? Doktorum özellikle 37+0 da gelirsin kontrole dedi. Tekrar bir rapor gerekebileceğini düşünmediğinden sormadım o an. Şimdi acaba rapor gerektiği için mi diye çağırdı diye düşünmeye başladım. Kamuda çalışıyorum
Elifulkuilhanemen İyi akşamlar 32. Haftada verilen raporda zaten ne zaman izne ayrılacağınız yazar. Bir arkadaşa doktoru gerek olmadığını söyleyerek izne ayrıldı
zakar Ben 32 de calisir 37 de calisamaz raporu vermistim ama benim ozel sektor fark edermi bilmiyorum