Normal dogum dikisi asiri bir yırtılma yoksa , kontrollü yani ebe veya doktor tarafından atılan kesiyse 10 gün sürmüyor iyileşmesi . Ilk 2-3 gün oturmada zorluk yaşanıyor. Sezeryani kötülemek için söylemiyorum, eminim sonuçtan cok memnun olanlarda vardır ama dogum servisinde sezeryan olanları görünce üzülmüştüm . Doğrulamiyorlardi sanırım dikislerden dolayi . Kambur bir sekilde yürüyorlardi 🤷♀️ ama sonrası ne derece rahat bilemiyorum . Allah herkese en hayırlı sekilde gönlünden geçeni yaşatsın 🌸🌸🌸