Bir sorum olucak iki tane dogum yaptim ama ilk defa basima geldi. Sorum şu 3.cü bebegime hamileyim 39.cu haftadayim ve demin söylemesi ayip tuvalete gittim kahve rengi leke geldi acaba dogum başlamış olabilir mi? Yasayan var mi aranizda. Hastaneden de bugün ciktim. 3 gün yattim suni sanci verdiler bebek 4 kilo diye. Sicak suya oturdum yürüdüm ve demin dedigim gibi kahve rengi leke geldi.