Zehrabbp Kızlar merhaba bir türlü doktorumu bulamadım anka hastanesi yasemin hanım iyi diyorlar doğumu orada yapan yada giden var mı yasemin hanıma
Esmerim_2727 Ben 3 yıl önce ona yaptim sezeryan çok iyiydi memnun kaldım bunda devlete gidiyorum durumum yok yoksa yine ona giderdim