Iremnurrmemis23 Kızlar bugun bebeğimin hararetlerini fazla hissetmiyorum eskisi gibi haraketli değil ve aşağıda bi baskı var gibi ağrıda var bacaklarıma vuruyor sizinde öyle oldumu sizce neden öyle oluyor
Nklciliss1 Iremnurrmemis23 bende 33. Haftayım ama bebek baya hareketli tatlı bişeyler ye su iç yat bakalım. Yada doktoruna sor istersen
Iremnurrmemis23 Nklciliss1 yiyorum haraketli ama eskisi gibi değil bide aşağıya baya baskı yapıyor pazartesi gidicem zatende belki böyle olan bilen vardır diye sorayım dedim
Yagmurp_ Bugün bende post açmıştım ve acilden geldim rahim yumuşamış çok azıcık açılma var kalp atısları yavaştı hızlanana kadar bekledi 10 saat durdum hastanede bence gidip bir kontrol ettir herkeste farklı sonuç gösteriyor donuçta iyiki kimseyi dinlemeyip gitmişim
Iremnurrmemis23 Yagmurp_ şuan haraketli bebeğim şükür pazartesi kontrolüm var gidicem ozaman sanada geçmiş olsun canım