Valla prima çok pahalı. Bir günlük mevzu değil canım iyi düşün. Ben şahsen sleepy natural ya da bionaturalle başlamayı düşünüyorum. Sleepy devamlı indirim ve kampanyaya giriyor enazından çoğu yerde. İnşallah bebeğim de seversr bol bol stok yaparım indirimlerden. Özellikle hepsi burada da falan 2.si 1 tl kampanyaları oluyor. Ordan sleepy ıslak mendil stokladım bile