Rahimime bıçak saplanır gibi oluyor acile gittim 36 haftalık hamileyim alttan muayane yapmak istedi açılma var mı diye kabul etmedim bu ağrılar hala devam ediyor eğer açılmam yoksa muayaneden sonra sancım gelir doğum yaparım diye korktum kötü mü yapmışım sizce bu ağrıya 38. Haftaya kadar dayanıp muayeneyi kabul etmeyi düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum acaba