Ftmysf1007 sana bunu diyip, ilaçsız, açıklamasız gönderdi mi doktor ? Erken haftalarda serklaj yapılıyor. Benim 22 de detaylıda çıktı ama daha önce düşüğüm falan olmadığı için dikişten bahsetmedi doktorum. Ama progestan başladık. Onu kullandım. Ona rağmen kısalmaya devam etti. Bence başka doktora görün acil olarak. Ve bu süre zarfında kendini yorma bol bol yat dinlen. Umarım bir sıkıntı yaşamazsın.