Bugün devlet hastanesinde detaylı ultrasona girdim ama normal muayene tarzındaydı organları kemikleri vs. Hakkında hiç birşey demedi sadece yanındaki sekretere bir kaç bilgi verdi benim sormamlada sorun olmadığını söyledi özele gidilmeli mi acaba tekrardan çünkü hiç içime sinmedi ne gelirse Allahtan ama erken teşhiste çok önemli bu konuda.