Mommy61 spinal oldum, hayatım da ilk kez ameliyathane girmiş biri olarak. Bebeğinizi görüyorsunuz , yanıma getirdiler resim çekindik falan. Bu arada çekimleri anestezi uzmanı yaptı :) ekip çok güzeldi. Ben çok ağlamıştım. Eşimle Doğu görevinde baş başa kaldık doğumda.Ailem yetişemedi. Eşini istiyorsan alırım demişti. Ben istemezdim o halde görmesini. Yukarı çıkınca da 3 ümüzü hemşireler çekmişti 😃 Sanırım durumumu söylemişler , 2 3 kişiden sürekli resimlerimiz gelmişti 🤗