Sevgiarslan Selam kızlar 🌸 36+4 deyiz ama sürekli karnım acıyor belli bir yer var çoğu zaman orası acıyor. Ağrı yok kesinlikle sadece acı sızlıyor resmen bebek gerdiriyor o yüzden mi nedir anlamadım. O an en ufak şey dokunsa ağlayasım geliyor acıdan 😢
Mine-9 Sevgiarslan Benimde öyle tek bir yerde toplanıyor iç karnım acıyor resmen ve bu ayda ilk defa bunun için çatlağım bile oldu ama olsun
NurTati Sevgiarslan bende de var aynı durum aynı yeri gerdiriyor vuruyor herhalde morarttı dayak yemiş gibi sızlıyo
didem8950 Nazli-61 bende aynı senin dediğin gibi bir bölge böyle güneş yanığı gibi acıyor bilgin varmı acba
Nazli-61 didem8950 bebek büyüdükçe karın geriliyor diye oluyormuş bendede oldu 1 hafta falan sürdü Şuan geçti çok şükür.Bak şey yap bebek yağı sür soğut onu buzdolabında 5 dakika falan hem bebek yağı gevşetiyor hem soğuk rahatlatıyor acısını hafifletiyor
Sevgiarslan Nazli-61 teşekkür ederim canım denicem bunu fazla ayakta durunca da yapıyor dün farkettim onu da
Sevgiarslan NurTati kızım da hiç yaşamadım böyle şeyler erkek beni çok yordu Allah güç sabır versin bize 🫠