AsyA_34 Off hem bebek düşüncesi aklınızda olmadan ilişkiye girin diyolar
Bence o yanlış olur. Ben ovulasyon testi ile hamile kaldım. O gün testi yaptım, çift çizgi çıkınca denedik. Sadece beklentiye girip cok umutlanmak istemedim. Ama bebek düşüncesi olmadan ilişkiye girin filan yanlış bence. Tabiki o düşünceyle yapacaksın, ama tamam oldu diyip beklentiye girmemekte fayda var