-Naz- Mrnpk bende gebelik haberleri görmek için hep kontrol ediyorum formları sanki ben hamileymisim gbi çok seviniyorum 😊
Mrnpk -Naz- evet bende bunu sadece benim yaptığımı sanıyordum. Doğru herkes aynı şeyi hissediyor. Sürekli bebek isteyenler formuna girp okuyorum vallahi ❤️🩹
Babykuzucuk Mrnpk inanın dakikalae durdu sankiiiii daha kimseye diyemedim emin olmadan çok yıkım aldık çokkk
-Naz- Mrnpk Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah. Benim ve tüm hamile adayların sağ salim saglikla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Babykuzucuk tecrubesizanneadayi12 tam 2 yıldırrrr 2 yıldır her ay bu testlerde yanlıslıkla bile çift görememiştim
AyFa1608 Babykuzucuk yok😆 bacım körün göz mü bebiş el sallıyor😂😂 hayırlı olsun. Rabbim tamamına erdirsin ♥️
-Naz- Busenazzzzzz Rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah en kısa zamanda sende güzel haberler verirsn inşallah forumlarda 🥰
feyzatanis34 Böyle uzun süre bekleyip sonunda kavuşana kendimden daha çok sevindiriyor.. rabbim bekletmedi bizi 2. Aydan nasip etti inş tüm hasretle bekleyenlere nasip olur🤲🏻
Cnslll Babykuzucuk test çok net belirtmiş ben 2 haftalikken öğrendim test ile ve kan sonucunda pozitif çıktı hatta b3nim ilk negatif oldu sonra silik çizgi belirdi. Rabbım bilir ama teste göre hamilesin bende iki test yapmıştım Rabbım hayırlısıyla kolayligiyla versin
Babykuzucuk Cnslll amimnnnn aminnnn bende ondan 2 farklı test yaptım emin olmak için ve bugüne kadar hiç 2 cizgi yanlısla bile cıkmadı
Gunicka Babykuzucuk Hayirli ugurlu olsun sag salim kucainiza alin bebeyinizi bu post yazin sonucu) Hayirli haberlerle gelin inshAllah
NurhayatAsel Canım çok bariz belli ben olsam hastaneye dahi gitmezdim ama yine de kesinleştirmek için dahi de olsa emin olmak gerek hayırlı olsun canım 🥰