Babykuzucuk hayırlı olsun. Hamilesiniz inşallah. Ve iki farklı test yapmışsınız sanırım. Bariz belli 🤭♥️ kanda da kesin çıkar. Ben de test vermiştim gece 12 de sonuçlanmıştı. Fakat benim testte de tahlilde de negatifti 😭 Bana da dua et olur mu ?
( sonuçların çıkınca da bize haber ver etiketlersin artık ☺️💕)