D67 Arkadaşlar gaz sancısı nasıl bişey ne iyi gelir karnımın etraflari ağrıyor rahatsız edici şekilde ne yapmam gerek siz nasil hissedip nasıl geçirdiniz
Nagis86 D67 ben artık 40+1 deyim ve bütün gebeliğim boyunca çektim. Sadece daha sık tuvaletine çıkmak biraz daha çözüm oluyor. Kivi yedim sık sık bir de geceden ilik suya koyduğum kayısıları yiyiyordum sabah. Bunlar rahatlatıyordu
D67 Nagis86 kayısı hoşafı içtim birde bol bol kivi demi inşallah iyi gelir gazım var ama kasıklarıma karnıma ağrı yapıyor insanın morali bozuluyor