1Gozde1Yusuf- Kizlar süt sagma makinesi cok gerekli mi ? Ve hangi marka tercih ettiniz ? Tekli lansinoh 1000 tl idi bugun almadim pisman oldum keske alsaydim diye
Lavantakokusu64 1Gozde1Yusuf- Elektrikli Lansinoh tekli olanını 2017 senesinde almıştım. Doğumdan sonra göğüs ucum yoktu oğlum kavrayamiyordu bayaa bi şişti öyle almıştım o zaman memnunum. Simdi yine lazım olursa kullanirim elimin altında olması çok iyi.
Esayser 1Gozde1Yusuf- yeni doğum yapmış biri olarak çok lazım oldu özellikle hastanede sütümü erken getirdi
Njjn 1Gozde1Yusuf- mutlaka alınmalı kızımda mastit olmuştum emziremiyodum ve bebekte ememiyo çok sıkıntı çekmiştim
TugSozTan Ebebekte indirimden mamajo çift elektrikli aldım. Bence kesinlikle olmalı. Mastit ihtimaline karşı aldım ben. Hem sütümü arttırmak hemde buzlukta yedeklemek için aldım. Bence gerekli
Nilaylasimay Kiwi markasınınkini kullandım gayette güzel bir makine baya bir kullandım a101 aktuelede geliyor maksimum 300 lira ondan sonra mochi kullanmaya basladim muaazzam bir alet bir mememi emzirirken digerine takiyorsum ve kendiliginden sagiyordu
Lavantakokusu64 1Gozde1Yusuf- evet kendi memleketinden olunca hele gurbetçi olunca daha mutlu oluyoruz🥲🥰 aslen Uşak’lı mısınız? Ben göğüs pompasıni bu arada Kar bebekten almıştım.
Summerwine 1Gozde1Yusuf- markette dolaşırken rastgele bir tane kalmış eşim gördü bu sana lazım mı diye hemen baktım yorumlarına çok iyiydi ben de aldım hemen hem de 250 tlydi çok iyi denk geldi inşallah bende memnun kalirim
1Gozde1Yusuf- Lavantakokusu64 evet Usakliyim Usak da yasiyorum🥰 detayli icin izmire geldim alisverismi burdan yaptm sut sagma makinasni aldm elime geri biraktim ya
Summerwine Lavantakokusu64 ben uşaklı değilim ama 4 senem orada geçti.Liseyi orada okudum yatılı olarak.Hem en zor gunlerim hem de tek başıma neler yapabilecegimi öğrendigim şehir oldu benim için☺️
Lavantakokusu64 1Gozde1Yusuf- Bende eşimin işinden dolayı Samsun’dayim. Doğuma Uşak’a geldim☺️ Evet postunuza denk gelmiştim İzmir’e gitmişsiniz. Keşke burda da olsaydı detayli başka şehirlere yönlendirmeseler bi tanıdığım da Denizli’yi felan arastiriyordu napacak bilmiyorum. Hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz bu arada.