Serap3444 Ben şuan çalışıyorum önümüzdeki ay izine çıkıcam. 4 ay boyunca maaş gibi ödicekler paramı her daha sonra toplu alcam rapor parasını şirkete veriyomuşuz böyle bişey varmı yada bile. Varmı