Ela344 Kızlar 11 günlük prensesim var 2-3 gündür gaz problemi yaşıyoruz kızlar 😢 kızım ıkınmaktan uyuyamıyor kıpkırmızı oluyor ağlıyor o ağladıkça içim gidiyor 😢 neyse dün doktor kontrolümüz vardı doktor Metigast diye gaz damlası verdi aranızda kullanan var mı varsa nasıl sonuç aldınız ya da gaz problemini nasıl çözdünüz 😢
2022bebeki Ela344 Gaz problemi tam çözülmüyor azaliyor açıkçası bunu kabul etmek gerekiyor bence . Nurse harveys gaz damlasi kullanıyoruz biz . Ayrıca gaz masaji yapıyorum zeytinyağı ile bol bol, ayaklarını sıcak tutuyorum ara ara da sıcak su torbasini ilitip karnina ayaklarina koyuyorum bu uğurda hepimize basarilar🙈
kuzucumoglum Ela344 kuzum bebeğim 53 günlük inan aynı şeyi bizde cekiyoruz bebeğim kolik metsil mi kullanmadim sap simplex mi şimdi bio gaia ve nurse harweys kullanıyorum ikisini beraber biraz olsun iyi gibi ama yinede hergun bir saatlerce ağlama krizimiz var bitmiş degil masaj ypiyorum sürekli bazen o bile işe yaramıyor
cikolataligofret @Ela344 benim bebeğim kolik. 4. Aydayiz azaldı gibi ama bitmedi. Valla damlalar, kiraz çekirdekleri, masajlar, banyo, sürekli kucakta yürümek derken 4 ay oldu.. ne iyi geldi derseniz zaman 🥹