Senasargl Hamile gibi hissediyorum iki ay önce düşük yaptım ama gerçekten hissediyorum adetime 4 gün var test yaptım çıkmadı başına gelen varmı testi ne zaman yapayım
AsyA_34 Senasargl Belirtilerin ne canım , birazda psikolojik olabilir ben buradaki yazıları okurken bile kasıklarıma ağrı giriyor 😀 bence adetin gecikirse kan ver
Aysebetul AsyA_34 İyi akşamlar adetim gecikti 2 gün oldu test yaptım negatif çıktı yarın kan vereceğim bu normal mi ? İlk gebeliğimde adetim gecikmişti o akşam test yapmıştım pozitif çıkmıştı .
Aysebetul Senasargl adetin gecikirse hemen kan testi yaptır orada zaten 1 aylık olmuş oluyor bebek eğer varsa ve beta hcg yüksek çıkar