Cananberat777 Selam kızlar yıne ben 😊 hamılelıgin başlarında mıde yanması ıcın gavıscon kullanan var mı acaba 🤔🤔
Zehrabbp Bende 3 şişe bitirdim hamilelikte en çok çektiğim mide yanması ağrısı zararı yokmuş doktor dedi birde metrabip çok iyi mide bunaltısına
Cananberat777 Zehrabbp ayy iyi bari benımde yanmam var ıcıcem ama tereddüt ettim bıde doktoruma bıgun mıde bulantısı ıcın yazdım utandım bıdaha yazmaya cok teşekkür ederim ☺️
Zehrabbp Cananberat777 metrabip hepsinden iyi bunalttı için kesinlikle tavsiye ederim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız kuzularımızı 😊
Cananberat777 Ceylan482 teşekkür ederim ıceyım o zaman sağlıklı olsunlarda bugünlerde tez vakitte gecsın ınsallah ☺️🙏
Cananberat777 Zehrabbp amin ınsallah canım ama KESK’e ıcebılsem zofer verdı doktorum ılk gebelıgımde cok ıyı gelmıstı tekrar ona başladım eğer geçmezse metpamıdı de denıycez ne yapalım 😊