Tugcceet 29+5 ama bebek 10 gün geriden geliyormuş suyunda da azalma var erken doğuma karşı doktorum ciğer geliştirici iğne verdi igne olupta erkenden doğum yapanlar var mı bir sorun oluyor mu çok morelim bozuluyor çok erken doğum için 😞😞
Bebekdelisi Tugcceet doktorunuz cok ıyı yapmıs onlem amaçlı canım erkende doğarsa ez anından buyuk önlem oluyor benım her gebelııkde yapıldı
HtcAksy Tugcceet yoooo cokta iyi bir sey demks doktorunuz. Bende 30+2 de ilk dozu 30+3 de ikinci dogu oldum.
Paramedik16 Tugcceet canım bana ciğer geliştirici yapıldı 4 saat sonra sezeryana alındım 28 haftalık ikizlerimi doğurdum ama benim sancım ve açılmam vardı ciğer geliştirici bebekler için çok önemli
Lina-Annesi Tugcceet canim o.igneyi bende vurundum. Bebegin kuvezde kalma riskini azaltıyor. Mesela 2 ay kalacaksa atıyorum 1 ay.kaliyor. ciğerleri büyüdüğü için daha rahat solunum almasını sağlıyor. Yani kolaylık sağlıyor bebeğe.. rabbim. Korusun yavrularımızı.
Tugcceet HtcAksy bana 4 doz verdi ilk iki dozu olucam 12 saat sonrada 2. Dozları olucakmışım çok canını yakıyor mu ilaç acaba
Tugcceet Paramedik16 benim suyumda azalma olduğu için bide plesantal bir yetmezlik varmış gelişimide 10 gün geriden geliyomuş o yüzden endişeliyim doğunca küveze girmesini istemiyorum çok zor ya Allah hepimize yardım etsin
Mehtapkz Tugcceet hayir canm bugun oldum 2 dozu popodan hissetmedim bile hic bise anlamadim yarin 2 tanesini daha olucam hayirlisiyla benmde 34+2 bende sanirim ya 35 de yada 36 sezerynla alinicam
AyFa1608 Tugcceet ilacı hissetmiyosun. Sonradan ağrı vs yapmıyor. İğne de zaten bildiğin ince iğnelerden can yakmıyor. Sadece ciğer geliştirici olunca ilk 1-2 gün bebek hareketleri azalabiliyor. Bunu bil de sonra panik yapma eğer hissetmezsen🙂 ben 29+1 de 2 doz oldum. 2 doz da yarın(31+1) de olcam
HtcAksy Tugcceet valla ilk dozda igne baya büyük ve kalin olmasina ragmen acimadi ama ilaci vurduktan sonra sanki bacagima 100kg yk binmis gibi oldu ama cok kisa bir spre icin. Ikinci dozu hic hissetmedim. Derin derin nefes alio verince pek hissedilmio
Eva03 Haftada 24 saat ara ile 2şer dozdan 4 doz oldum.Bebeğin hareketleri azaldı ama 2 güne geçti.Cumartesi kontrolüm var tahlil yapacak eğer problem görürse 2şerden 4 doz daha olucam.Şuan 29+3 haftalığız.16. haftadan beri düşük riskim var.Sorunlu gebelik