Leke açıcı kullanmayın bence faydadan çok zarar verebilir , leke açıcılar cildi soyuyor hamile olduğunuz için soyulmuş cilt daha da hassaslaşıp daha çok leke oluşturur. 50 faktör güneş kremi sürün dışarıdaykrn 2 saatte bir yenileyin, leke tedavinizi hamilelik bitince yapın