31 aralik normalde SAT ama geçen gittiğimde 4+6 dedi bugün yani 6+3 olması lazım herneyse gittik kalp atışı için çağırmıştı ultrasyonda 6+1 çıktı çok az duyduk kalbini ama kalp atisi var dedi gec dollenme olmus benim ki neden haftası karıştı anlamadım saglik ocağında ki ebe de 9 haftalik diyor ilerleyen zamanda haftayı bulurmu