casper12 detaylı ultrasona girdim kalpte parlaklık dışında sıkıntı cıkmadı 2 adet 3,4 mm 2,5 mm sol kalpte parlaklık varmış üzüntüden kötü durumdayım nifty test yaptırmayı dusunuuorum önce sonrada eko fetal kardiyolojiye gidicem varmı 2 adet olup kapanan
Zeynep51 casper12 bende de vardı aynı sorun bn jic bi işlem yaptirmadim kalpte parlaklık tek basina bi tani koyulmuyor ve zamanla gecen bisey bn baya arastirdim bu sekilde olupta sağlıklı dogum yapan cok insan var suan 32 haftalık oldum ve o parlaklık artik görünmüyor
Rrabia00 Bugun bana da dediler ayrıntılıda kalpte parlaklik var diye perinatolojiye sevk verdiler. Size su haftada gitmeniz gerekir diye dediler
casper12 Rrabia00 doktoruma sonucu göstermeye cıktıgımda 2 hafta sonra kardıyolojıye gıtmemı söyledı 27.haftalarda kendiliğinden grçebilir dedi biraz olsa ıcım rahatladı ama nifty test kesın yaptırıcam takıntılı biriyim ztn içim içimi yer
Tgcccc Onu nasıl görüyor doktor aceba ? Ben de bugun perinatolojiye gittim detaylı ultrason haftam diye 20+4 çok yakınlaştırdı kalbe. Kalbin 4 odacıgını da gördüm çok net bir şekilde . Bir şey olsa söylerdi herhalde
Rrabia00 casper12 bana da 24-28 arası git dediler kendi doktorum gecer dedi baska riskim yok sadece seker hastasiyim icimiz rahat eder dedi ama pek rahat degilim acaba hemen gonderen varsa bende gitmeyi dusundum beklemeyim diye
Dlnkle casper12 Hayır Doktorum istemedi 21 haftada detaylı da görmüştü ilerleyen haftalarda en geç 32 haftaya kadar kaybolur demişti 27 haftamda kayboldu Zaten
Mlkkrcn Zeynep51 bende video izledim şimdi de korltum, instagram reels videosunda down sendorumu olabilir genetik test yaptırın diyor 🥺
Baharoo Merhaba bende de çıktı parlaklık sadece parlaklık gördü 19+6 oldum detaylı o kadr üzüldüm ki bende sürekli aklımda çıkmıyor ama çoğu insan geçtiğini yazıyor :((( inşallah bizde de geçer
Zeynep51 Mlkkrcn kalpteki parlaklık tek başına tanı koymaya yeterli degildir doktorlarda sorumluluk almak istemedikleri icin test öneriyor tabi bu benim düşüncem her kes kendi kararını vermekle hükümlü ben yaptirin veya yaptırmayın diye bisey diyemrm asla sadece kandi yasadigim süreçten fikirim mi beyan ettim