Canandoruk merhaba canım bende 4.5 aylıkken 1 ay acısını yaşadım. Sol göğüs altı batması aynı içerden biri iğne batırıyor gibi, daha sonra da sırta vurmakya başladı o ara doktor kontrolüm de yoktu gidip demedim de ne yapabilirim diye çektik o acıyı bir müddet. Kendimce yöntemler buldum. Orasını gergin tutmaya çalışıyordum o zaman rahatlıyordu yatarken otururken. Sol kolum hep dik açıyla açık şekilde gezdim resmen. Sonra tam kontrol zamanı geldi doktora söyledim kas ilacı magnezyum verdi sadece 1 tane kullanabildim çünkü 5.5 olunca başka bir ağrı başladı ve o ağrı geçti ☺️ Dönemsel oldu bende yani belki seninde öyle birieydir her ay farklı bir yerde etkisini gösteriyor oğlum sağolsun ☺️ Çarşamba günü 27. Haftam olacak şimdi de sağ boşluk böbrek ağırısı gibi birşey başladı bakalım hayırlısı