Melisasak145 Banutokus1 9 aya giricem nerdeyse bugün boyadım hiç kokusu bile gelmedi rahatsız hiç olmadım iyikide boyamisim rahatladım vallaha zararı olacağını sanmiyorum
Elsanur 7 aylık bebeğim bende dün boyadım gratisten green therapy organik saç boyasından aldım koyu ve kızıl renklerde koku olmadığı için hiç rahatsız olmadım yakma da olmadı. Tabi açık tonların kokusu daha ağır oluyor