Seyma_58 Merhaba ovulasyon testini adetten kaç gün sonra yaptınız ve gebeliği ne zaman yaptınız trendyol’dan aldım adetim şuan ilk defa yapıcam 🤗
Anneadayisi Seyma_58 bence adetiniz bitince hemen başlayın herkesin yumurtlama dönemi Farklı oluyor kimisi adet bitince 2-3 gün sonra yumurtlama görüyor kimisi 10 gün sonra. Kaçırmamak için hemen başlamanızı tavsiye ederim😊 gebelik testini adete iki gün kala yapmıştım
miniyo Seyma_58 Ben de ilk testi trendyol dan siparş etmiştim ancak hatalı gösteriyor sürekli yumurtlama gösterdi 1 ay da ,, bir gebenin günlüğü sayfasından aldım aldığım ay da hamile kaldım
Seyma_58 miniyo evet ama o kadınında önerdiği bi markaydı birde o çok pahalı ve az geliyor gerçekten ne gerek var bukadar fiyata anlamıyorum