Kubroli Hanımlar ilk gebeliğim elhamdülillah🤲🏻 tüp bebek ile hamile kaldım Konya Selcuklu’da memnun kaldığınız doktor ve hastane ismi rica edebilir miyim.
Aysll33 DilekAkil Bülent beyin randewusune hiç denk gelmiyorm bu ara hala şehir hastanesinde mi kesin
Eva03 Ben konya Novafertil de tüp bebek yaptirdim ve hamileyim.Doktorum Ersin Çintesundu ama şimdi Kızılay hastanesi varmış herhalde oraya geçmiş ben çok memnunum kendisinden Konya’da yaşıyor olsaydım kendisinde devam ederdim.