Arkadaşlar ilk gebeliğimden kaybım var şu an 13 haftalık hamileyim rahim şekil bozukluğum olduğu için yatarak geçiyor iki gündür de belimin sağ tarafında ağrı var bu haftalarda normal midir yoksa hep yatmaktan mı oluyor bilemedim çok evham yapıp hemen doktora da gitmek istemiyorum