deletedmom301 Defnemmm2301 bunun için gitmedim ama gittiğimde sorucam unutmazsam. 24. Haftamda da düzensizdi. Şimdi de öyle oldu. Normalde geceleri 3e kadar durmayan çocuk bu gece tık demedi 😔😔
Defnemmm2301 deletedmom301 canım hani normal diye biliyorum ama bende hani düşünmüyorum değil yani acaba çok yorulduğumuzda da oynamıyorlar oda var hani
BeyzaXx Blackmelody ya sizde de oldu mu bilmiyorum 13 haftalığız düz uzanınca elime semsert bir şey geliyor Bebek olduğunu düşünüyorum 🙈 Bebek mi onu da bilmiyorum karnımın bir tarafında bir avuç kadar bir sertlik oluyor acaba doğru mu hissediyorum bilmiyorum
Blackmelody BeyzaXx yo hissetmedm karnımaa dokunmadan sadece izliyordum ben bakalım seyrecek mi diye )))
deletedmom301 Defnemmm2301 aynen düzene girmesi 29 30ncu hafta diyolar. Ama yinede kafaya takıyorum niye hareket etmiyo felan diye. Arada tek tük oluyo da rahatlıyorum en azından. Hiç olmazsa soluğu hastanede alırım heralde
Cansuu33 nazlihasan 1 kere hissedince rahatlamiyorsun Canim daha çok stres oluyorsun 2 saat hareket etmese bir şey mi oldu diye sürekli düşünüyorsun anneligin stresi bitmiyor ben 25 haftaligim geçen hafta 2 gün hiç hissetmedim kafayı yiyecektim. )))
Merve201119 nazlihasan canım sen millete bakma ve kendine stres yapma bebeğin zaten şuanda çok hareketli ve oynuyordur ama daha çok ufak olduğu için hareketleri rahşm duvarına çarpacak kadarda güçlü değil benim üçüncü gebeliğim 21 de net hissettim inanki
Defnemmm2301 deletedmom301 inan ki aynı kafadayız bende çok korkuyorum ya ama arada anne ben burdayım sen hiç merak etme diyor 😊 da içim rahatlıyor çok şükür
ikizlerimveannesi nazlihasan tam anlamıyla 20.haftada hissettim 17-18 de hafif kıpırtılar vardı ama emin olamadım🙈 ilk aylar öyle oluyor ultrasonda da görmesem hamile değil de hasta gibi hissediyordum kendimi
Mltmstf nazlihasan Henüz daha erken endişenlenme hiç Allahın izniyle yakında hissedersin genellikle istinalar hariç 18-22 haftaları arasında hissediliyor. Korkulcak birşey yok çok iyidir annesi o.
Tugbamete Ozge11 22.haftadan sonra şiddetli olmasada devamlı kıpırdadığını hıçkırdığını hissediyordum 24 ten sonra şiddetli olmaya başladı şuan canımı bile acıtabiliyor 😊
Nazandeniz nazlihasan ben 17 girecem ama hala hissetmiyorum ne zaman hissederim bilmiyorum. Doktor kontrolüne gidince içerde resmen dört dönüyor 🤗🤗🤗