yankiyaren canım benim, benim kızımın solunum sıkıntısı vardı entübe edilmişti 1 hafta. Toplam 10 gün kaldı küvezde bir kez olsun emziremedim kucağıma almama da müsade etmediler. Kokusunu içine çekmen bile çok güzel bir duygudur eminim. Çok zor bir süreç biliyorum, kendini bunaltma ve kendini telkin et. Ben sürekli kızım gelene kadar toparlanacağım, sütüm kendine gelecek ona daha iyi bakacağım diye tekrarlıyorum hep. Böyle düşün. O geldiğinde çok daha toparlanmış iyileşmiş olacaksın inşallah. Sen sadece sütüne odaklan. Süt yapıcı şeyler tüket
Ben küvez sürecinde bol bol su içtim baya baya günde belki 3 4 litre. Onun dışında tahin pekmez, tahin helvası, ceviz, kuru incir, hurma, hipp anne çayı ve Solgar vitamin aldım şükürler olsun sütüm çok güzel toparlandı. Küvez sürecinde hep bunları tükettim. Sana da tavsiyem strese girmeden, sütünün kaç ml olduğuna takılmadan sapmaya devam et. Rabbim yardımcınız olsun, sağlıkla kavuşun inşallah 🤲💕