Kayraninnannesi 6 ay oldu doğum yapalı sezeryan oldum 1 haftadır ara ara karın ve kasıkta adet sancısı oluyor normal bi durum mu acaba ?
Kubra00111 Kayraninnannesi merhaba adetime bir iki gün var yumurtlama günlerini değerlendirmiştik kasıklarım ve belim ağrıyor yarın Dr gidicem halsizim bu aralar uykum geliyor gün içinde bunlar belirti mi acaba
Kayraninnannesi Kubra00111 evet canım ama bu belirliler adet öncesi veya gebelik belirtisi de olabiliyor yani kesin adet veya kesin gebelik diyemeyiz 🙏🏻 ama halsizlik uyku hali genelde adet öncesi olmaz umarım güzel haberler alırsınız
Kubra00111 Kayraninnannesi inşallah çok teşekkür ederim yarın Dr dan sonra paylaşım yapacağım inşallah hayırlı haberler alırım