Yasemella inşallah zamanında gelirler canım. Ben az önce geldim doktordan. 17.1 mm olmuş. İncelmiş ama yavaş inceliyor, daha gelesi yok bebeğin, 36 yı görürsün 37 de gelir dedi. Artık yavaştan kendini doğuma hazırla dedi🤭 hemen velecek gibi durmuyor dedi. Sancın kanaman lekelenmen olmadığı sürece korkma dedi. Hatta eşimin ailesi için memlekete gitmemiz gerek 4-5 saat sürüyor. Ben gitmicektim normalde. Ama doktoruma sordum istediğini yapabilirsin gez yola çık bişey olmaz dedi. Bebek için sıkıntı yok sadece 2-3 saat bir mola verip 10 dk yürü bacakların açılsın dolaşımın hızlansım senin için dedi