Regl tarihlerine dikkat etmeyen biriyim düzenli oldugu icin. Gerek duymadim hic.. sorum su ki, ilk hamileligimi doktorda ögrendigimde alttan cihazla bakarak söylediler ve bana son adet tarihimi sordular. Bende o ay olup olmadigmi hatirlamadigim iicn olduysam 22 Temmuz da olmusumdur dedim. Tmm uyumlu diyip 8 haftalik oldugumu söylediler. 1 hafta sonra tekrar kontrole gittigimde ultrasonla bakip bukrz 6 haftalik dediler. Haziranda oldugumu net biliyorum yolculuk yaptigim icin fakat Temmuzda misafirim geldigi halde regl oldugumu hatirlamiyorum. Olsaydim kesin hatirlardim diye düsünüyorum. Suan doktorlara göre 32 haftamdayim ama bana göre hissiyatim karnim sürecte yasadiklarima bakarsam 36. Haftamda gibiyim. Her ay gitmemde ultrasonda farkli bi hafta söylüolar. Hesaplar tutmuyor. 🤦🏻♀️ nasil anlayabilirim kac kez hesap yaptim ama yok icime sinmiyor. Görenlerde 9. Ayimda oldugumu düsünüo. 2 kilo aldim ama karnim asiri büyük.