17papatya Merve987654 son adet tarihiniz ne zaman canım bi de beta hcg 1500 ve 3000 lerde olunca gözüküyor benimkisi o şekilde.olmuştu son adet tarihine göre 5+2 beta hcg testi de 3180 çıkmıştı o zaman keseyi gördük çok şükür pazartesi günü de 7 haftalık oluyoruz nasipse o zaman da kalp atışı için gideceğiz
Zeybal_24 Merve987654 ben 4 hafta sonu yada 5 hafta başı gördüm diye tahmin ediyorum bebeği de keseyi de gördüm 6+3te kalp atışını duyamadım 1 haftaya tekrar gidicem
17papatya Gamze6354 o gün keseyi alttan gördü ve çok çok küçüktü normal karından baktığında görememişti pazartesi görücez inşallah canım