Samo1818 Plesanta aşağıda olursa böyle bir deyinti var (ayaklarını yukarı kaldırıp sırt üstü yatmak bebek yukarı çkıyo gibi bi deyinti doğrumu hamişlerim?)
babymom_8 Samo1818 Hep sol tarafa yattım canım doktor 5.aydan sonra sırtüstü yatma dedi benimde eşi aşağıydı
Ozoooo Samo1818 yok canım ya alakası yok bence doktor bana ilişki yasakladı birde ayakta fazla durma dedi ben fazla dikkat etmedim ve iki haftada düzeldi
Mommy61 Samo1818 o onunla hiç alakalı değil ayaklarını yukarı kaldırıp yatman rahim ağzına olan baskıyı azaltman içindir en fazla
_tuuggcce_ Benim plasenta aşağıda şu an doktora nasıl yatayım dediğimde istediğin şekilde yat sorun yok dedi 14+2yim