Bet1 Hatice_7 benim 24mmdi 17. Haftada sinirdaydi yani. Progestan fitil kullanıyorum ve evde dinleniyorum bir önceki doğumum da 34 de olmuştu şimdi 20+3 um
Sevsev0940 Hatice_7 29 haftalik hamileyim yeni ogrendim kisalma oldugunu hafta da iki tane igne ve gunde iki tane progestan fitil kullaniyorum her hafta hastaneye cagirdi doktor nstye giriyorum sanci varmi diye bakiliyor
Hatice_7 Bet1 benim de aynı şuan 17 haftaftayim rahim 24mus 3 gündür hastanedeyim ilaç tedavisi uyguluyorlar prostegani ve bir düşük ilacini daha 16. Haftada vermişler di
Bet1 Hatice_7 bende 4 gün kaldım taburcu ettiler sonra dışarı hiç çıkmadım daha çıksam da yürüyemem zaten ağrım oluyor. Evin içinde temizlik dışında dinlenerek yemek yapıyorum o kadar
Bet1 Hatice_7 ilk dogumum 34 haftalık oldu. Şu an 20+4 haftalık hamileyim erken doğum riskim var yatıp dinleniyorum progestan kullanıyorum
Hatice_7 Sevsev0940 ca Hatice_7 benim de oldu 17. Haftada oldu yatış verdiler bol bol dinlendim ilaçları duzei kullandim geçti hatta ise bile devam ettim ama bol bol yatman lazım yatmanin dinlenmenin ben çok faydasini gordum. Hatta doktorun biri bana çocuk kesin düşecek demişti bende başka bir haneye gittim orda yatış verdiler şuan çok şükür 32 haftalik olduk
Sevsev0940 Biranneem progestan cnm hem agizdan alinabiliyor hem vajinadan doktor bana vajinadan kullan dedi
muser24 28 haftalığız şu an. Rahim ağzı kısalması yaşadım ben de. 1 ay boyunca haftada bir iğne , her akşam yatmadan önce hap kullandım, birkaç santim kalınlaştı, bu yüzden sadece hap kullanıyorum artık. Doktorum bundan sonra tehlike kalmadığını söyledi.
Sevsev0940 muser24 bende suan 29. Haftamdayim haftada iki defa igne ve progestanin fitilini kullaniyorum sancim falan yok sadece bel agrim var bir sıkıntı olur mu ki birde enfeksiyonum var