BabyX benim ilk olduğum zaman pembeydi o zaman kanama olmadan progestan başlamıştım zaten. Çok karnım ağırıyro deyince başlatmıştı zaten. 1 hafta kullandım (iğne dahil) sonra kanama oldum. Karnıma bir şeyler batar gibi oldu 1-2 dakika olduğum yerden hareket edemedim. Yavaşça uzandım uzanınca hapşırmam geldi bi kez hapşırınca bi anda bardaktan boşalır gibi su gibi gelmeye başladı. Sonraki kanamalarım daha normal geldi onların da rengi siyahtı 🤦♀️ Doktorum içerde beklemiş kandır o yüzden siyahtır dedi. İlkinden sonra olanlar hep siyah renk