Merhaba arkadaşlar ben 40+1 deyim. Bir kaç gün önce doktora gittim kontrole bebeğim hala kanala girmemiş. Halbuki hep erken doğum riskim vardı. 37. haftadan beri adaçayı içiyorum, hurma yiyiyorum, her gün en az on bin adım atıyorum, hamile pilatesi, labor egzersizleri her şeyi denedim. Benim durumumda olanlar var mı? Bebeği kanala nasıl indiririz acaba normal doğum için?