34+5 haftadayım, malesef başından beri sık idrar sorunu var özellikle şu son haftalar oturunca daha çok küçük tuvaletim geliyor 🙄 yatınca daha rahat oluyorum. Su çok içsemde içmesemde idrar oluyor yani enfeksiyon yok. Özellikle dışarı çıkmaya dışarıda yürümeye korkuyorum tuvaletim gelecek diye, aslında çok sıkışık olmuyorum ama bebişin baskısından dolayı tuvaletim çabuk geliyor. Cumartesi pazar yakınlarımın sözü var, benim aklıma gelmedi hiç tulum aldım, normal zamanda bile tulum wc açısından zor aslında bu durumda nasıl olacak sık tuvalete nasıl gideceğim bilmiyorum 😂 acaba ne yapsamda sık tuvaletim gelmese aranızda böyle olup toplulukda neler yapıyorsunuz bu tuvalet sorununu 😂