Merve4303 44 gün önce doğum yaptım ve şuan sütüm kesildi kesilecek.söylenen,yazan herşeyi yedim içtim,aklına gelebilecek herşeyi yaptım.sonuç ne biliyor musun? Gereksiz kilo alımı.yarardan çok zararı oldu.herşey insanın beyninde başlıyor ve bitiyor.
Doktorumun da söylediğini söyleyeyim;
‘İhtiyacın olan en önemli şeyler bol bol su içmek,dinlenmek ve stresten uzak durmak.onun dışında yiyeceğin içeceğin hiçbir şeyin süte faydası yok’ dedi.ve öyle de oldu.
Yanında yardımcı birileri varsa bol bol dinlen,mümkünse onlar bebekle ilgilenirken uyu,günde en az 3 litre su içmeye çalış ve en önemlisi stresten,üzüntüden,sıkıntıdan uzak dur.
Malesef ben herşeyi yaptım da bu son söylediklerimi (stres-üzüntü-sıkıntı) yapamadım.ve ilk zamanlar göğüslerimden akan süt,şimdi bebeğimi bir öğün bile doyurmuyor.