Merhaba kızlar, 3 gündür kan sulandırıcı iğne yapıyorum göbekten. Fakat bugün ceviz büyüklüğünden biraz daha fazla morardı, neredeyse kara bir renk halini aldı,şişlik oluştu. Normalde akşamları da prolutex iğne yapıyorum. Ama hiç bu kadar morarmamıştı. Nasıl geçer bilmiyorum.Sanırım bir şeyi yanlış yaptım. Bu konuda deneyimi olanlar deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim🙏🥰