Deig valla kuzum doktorun adını unuttum ama 2 tane vardı. İkisini de deneyimlemiş oldum. Birisi doçent kadın sadece haftaiçi çalışıyor 1550 tl. Buna arkadaşım girmişti onla beraber bende girmiştim. Genel olarak güzel geçti. Samimi bir kadın. Baya detaylı bakıyor. Foto vs veriyor.
Diğeri profesör erkek sadece haftasonu çalışıyor 1750 tl. Valla 40 dk dan fazla sürdü. Sonrasında bir kaç sıkıntı görüldü onları değerlendirmek için tüm usg görüntülerimi inceledi. Öncesinde riskli gebeliğim vardı o yüzden hep yanımdadırlar (Yanınızda götürmenizi öneririm). Onun dışında yüzü için çok uğraştı. Benimki ilk defa saklandı. Elini çekmedi yüzünden😅😂 ama en sonunda yakaladık yüzünü☺️
Hastanenin baskı kalitesi çok iyi. Yüzünü bildiğin fotoğraf baskısında veriyor. Usg görselleri gibi değil.
Avicenna hastanesinin önerdiği yerde ziya Şahinoğlu ve Mehmet uludoğan var. İkisi de çok iyi doktorlar aslında. Ben doçent ve operatör olmalarından dolayı biraz emin olamadım ama çok iyi doktorlar yani. Nuran hocayla da konuştuk sonrasında. İki doktorunda kendilerine eğitim verdiğini söyledi. Zaten Zeynep kamilin bir şeyde kurucusu ve üyeleriler