ABCD0 Kızlar dişim çok kötü iltahaplanmış apse yapmış 34 haftalık gebeyim diş doktorum augmentin 1 mg önerdi aranız da kullanan oldu mu
Sedanur97 ABCD0 sana birşey diyim mi kimseye sorma direk diş çeken benim Allah biliyor 31 haftalığım hep kullandım dişim hep apse yaptı ağrıdan ağladım günlerce şiş bastıramıyorum boğazıma kadar ağrı vurdu hep günde 2000 mg içtim 30 haftadan sonra 1000mg düştü günde 1 kereye kullan şükür birşey olmuyor ben tam 3 kere yakalandım Allah biliyor ne ağrı çektim
Esraguvennn ABCD0 içine kurt düşürmek istemem ama diş doktorları genelde gebeler için başka bişi yazıyordu. Aynısını bende yaşamıştım farklı yazmıştı. Doktorun daha iyi bilir tabi ama kadın doğum doktoruna da sor bi
Burcuuzunnn ABCD0 ben 2 hafta kullandım iltihap bebeğe daha zarar veriyormuş doktorunuza danışıp kullanın mutlaka ve ayrıca ağrısı çok beter korka korka kullanıyoruz bebeklerimiz için ama antibiyotik olmadan da geçmiyor maalesef
Aynenkanka ABCD0 augmentin gebelikte güvenli sınıfta ben de enfeksiyon için kullanmıştım doktorun kullan dediyse kullan şifa olsun 🙏
Tuvvba96 Benim de ilk haftalarda dolgumda ağrım olmuştu, doktorum parol dahi içme demişti ama sizin haftanız ilerde söylediğiniz antibiyotik de epey güçlü doktorunuz içebilirsiniz demişse ağrınızı dindirir o ilaç.🙏
Elo211 Canim bende suan 33haftalik hamileyim aynı şekil dişim çok kötü bana da yazdi kullaniyorum suan kadın doğum doktorumda onay verdi
ABCD0 Kadın doğum doktorum da aksef 500 mg önerdi günde iki kere hangisi konusunda kararsızım Sedanur97
Sedanur97 ABCD0 kullan korkma doktor veriyor sonuçta öbür türlü bebeğe geçer enfeksiyon ve diş ağrısı çok kötü
Sedanur97 ABCD0 kafana göre alma gebelere özel olanlar var onlardan al kuzum bana aqumentin vermişti b grubu
ABCD0 Esraguvennn diş doktorunun verdiğini almadım kadın doğum doktorum aksef verdi 500 mg onu kullanıyorum inşallah iyi gelir çok teşekkür ederim 💘
umycnr94 Augmentini ben ilk cocugmda 12 haftalikken kulanndim dis apsesi den dolayı doktor bana enfesikyonu tükürük yoluyla yutarsan bebeğe geçer antibiyotik kullanman dha doğru dmsti kullandım.bi skinti yaşamadım şükür dış ağrısı çok başka 😔 çok geçmiş olsun sağlıkla alın yavrunuzu kucağınıza